Yıllardır görürdüm, tesadüf ederdim, duyardım, v.s. Herkesin bir "blog" u var neredeyse. Bu güne kadar ilgilenmedim. Hem vaktim yoktu, hem de o kadar fazla materyal var ki sanal alemde, bir de bununla nasıl uğraşırım diye düşündüm hep. Taa ki bu geceye kadar.
Sohbet ediyorduk, aşktan açılmıştı laf. İlk görüşte aşk hem de.. Karşı tarafa anlatamadıklarını, haykıramadıklarını, kend blog sayfasında yazmış, benden de yorum yazmamı rica etmişti.
Yorumu yazma aşamasında, bir üyelik sayfasıyla karşılaştım, hesaptı, kullanıcı adıydı derken bir de baktım, bir blog sayfam olmuş.. Hem yorum yazdım, hem de blog sahibi oldum. Analı babalı büyüsün bakalım..
Ömrü ne kadar olur bilemem ama, bu gece itibariyle karalamaya başladık bir şeyler.
Blog başlık adı da, aşık arkadaştan. "İlk aklına geleni yaz", sonra değiştirebiliyorsun demişti, ben de yazdım gitti.
Bakalım değişir mi ilerleyen zamanlarda, yoksa ismiyle müsemma bir blog olur mu, zamanla göreceğiz..
Ben biraz daha kurcalayayım şu blog işlerini, sevgiyle kalınız şimdilik..
Amanda aman, isim annesi de oluvermişim. Fotoğrafçılığın gibi kaleminin de güçlü olduğunu gayet iyi biliyorum. Ney iyi ettin de geldin Arif ağabey.
YanıtlaSil